söndag 15 maj 2011

Officiellt...

Igår fick A´s föräldrar reda på att jag är gravid. Iomed det så är det nu officiellt! :) Dom kom hit på kalas för A fyllde år och då passade vi på att berätta. Eftersom det var A´s föräldrar så var det hans uppgift att berätta för dom och han valde att lägga hans mammas hand på min mage. Hon fattade direkt och blev jätteglad och gav oss varsin jättekram. A´s pappa va lite trögare när han fick sin hand placerad på min mage, men han fattade oxså :)

Men än har jag inte "outat" mig på FB. Men jag tänkte göra det på tisdag då jag byter vecka och går in i vecka 17... Vet inte vad jag ska skriva riktigt ännu, men kanske bara "Vecka 17" eller kanske "Men det va en jäkel på att spraka då!" eller helt enkelt "Jag är gravid!". Vad tycker ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar