fredag 2 september 2011

Vad blir det för mat??

Snart är det dax för ett av dagens två dilemman, nämligen: Vad blir det för mat??? Ska äta lunch snart, men är som vanligt inte sugen på ett dugg. Åt en äggmacka och kopp kaffe till frukost kl 9 men kl 11.30 är det dax att stoppa ner nått vettigare i magen. S har redan en färdig tallrik i kylen som väntar, så det är bara att värma den till henne. Men jag då?!

Igår åt jag inge vidare:
* Frukost: Äggmacka och kaffe
* Lunch: Spaggetti med lite smör + ett glas mjölk
* Eftermiddags fika: En bit mjuk pepparkaka + ett glas mjölk.
* Middag: 2½ st våfflor med lite socker på + ett glas vatten
* Kvällsfika: En ostsmörgås + ett glas Oboy.
Inte mkt mat å näring för en nästintill höggravid kvinna :/

Nu när jag sitter här å funderar på vad jag kan tänka mig att stoppa i mig, så lutar det åt att det blir filmjölk med russin i. Ingen höjdar lunch, men kommer inte på nått annat :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar