söndag 16 oktober 2011

Är det dax snart?

Hela dagen idag har jag haft ont i korsryggen och haft massor av sammandragningar/svaga förvärkar. Har haft vetevärmaren mot korsryggen i stort sett hela dagen, även korta stunder på nedre delen av magen för att det har varit lite mensliknande molande värk där.

Slemproppen släppte i slutet av veckan å det kommer fortfarande slembobbor i omgångar. Toaletten behöver jag besöka titt som tätt, mest för att kissa men på mindre än ett dygn så har jag gjort nr2 tre ggr å det blir lösare å lösare för var gång. Inför S förlossning så hade jag diarré innan, så det kanske blir nått liknande denna gång oxså.

S har fått sig en förkylning så hon är ganska seg nu så här efter middagen. Hon sitter bredvid mig i soffan under sin filt och tittar på barnkanalen. Ganska skönt att hon är lugn så jag kan koppla av medans A är utomhus och fixar å donar inför vintern.

Jag har lagt ut en liten "tävling" på facebook där folk får gissa på lillmonstrets kön, födelsedatum och cirka vikt, så vill nån av mina läsare göra nån gissning så är det bara att skriva det i en kommentar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar